druzynablazeja.pl | Pomóżmy Tosi
17465

Pomóżmy Tosi

Ta cudowna dziewczynka prawie 3-letnia Tosia z Józefowa. PILNIE potrzebuje diagnostyki i specjalistycznego leczenia immunoglobulinami.

Tosia jeszcze do niedawna była małą, szczęśliwą dziewczynką. Niestety, do czasu. W lipcu szczepionka, zaraz później COVID-19, następnie pod koniec sierpnia pojawiła się silna infekcja. Z 13 na 14 września nastąpił nagły regres w rozwoju.

Tosia stała się agresywna, pojawiły się nagłe wybuchy płaczu, gniewu, autoagresja, problemy ze snem, zaburzenia mowy, problemy z koordynacją ruchów. Tosia przestała interesować się ulubionymi zabawami i nie chce jeść ze smakiem swoich ulubionych smakołyków, które do niedawna tak bardzo lubiła.

Neurolog podejrzewa autoimmunologiczne zapalenia mózgu i zalecił jak najszybsze wykonanie badań, żeby potwierdzić diagnozę. Genetyk zalecił wykonanie specjalistycznych badań, by wskazać ewentualną chorobę immunologiczną lub genetyczną, która może pogłębiać stan zapalny mózgu. Do tego czasu Tosia MUSI przyjmować immunoglobuliny, by zatrzymać proces zapalny! Wiemy, że DZIĘKI WASZEJ POMOCY I WIELKIM SERCOM pomożecie mu wrócić do zdrowia, jak najszybciej.

POMÓŻCIE naszej TOSIEŃCE w powrocie do zdrowia!

Indywidualny numer rachunku bankowego Tosi:
(przelewy krajowe i zagraniczne)
Santander Bank Polska S.A
Fundacja #DrużynaBłażeja
ul. Ejsmonda 48 a, 05-420 Józefów

w tytule należy wpisać:
„Bosak Antonina – darowizna na poprawę i ochronę zdrowia”

Dane do rozliczenia 1%:
KRS: 0000718273